W ostatnich dniach szkoły nasz szkolny klub planszowy w niektórych klasach miał drugie życie. Chętni uczniowie wracali do ulubionych łamigłówek i planszowych lub karcianych wyzwań. Najwięcej śmiechu było chyba przy zabawnej planszówce KRAGMORTHA w której każdy gracz wciela się w małego goblina będącego jednym z uczniów potężnego czarodzieja. Zadaniem gracza jest tak poruszać się po bibliotece używając odpowiednich symboli na kartach ruchu, aby podkradać niezauważenie czary z ksiąg starego mistrza. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, ( np. będzie się popchniętym w kluczowym momencie przez innych graczy ) to dostaje się krzywe spojrzenie dezaprobaty i w związku z tym rzucony zostaje na pechowca np. czar wystającego języka i tak się zostaje do końca rozgrywki... Oprócz tego odkurzono z półek po pandemii sporo innych tytułów. cieszymy się, że klubowe działanie na chwilę ożyło - i liczymy na to, że od nowego roku szkolnego stanie się to normą!
S.Bator
D.Chrabąszcz
Kolejna grupa uczniów poznała zasady udzielania pierwszej pomocy w ramach innowacji pedagogicznej Alarmuj! Reaguj! Pomóż!. Na zajęciach szkoleniowych z zakresu podstawowych zasad udzielania pierwszej pomocy prowadząca opowiedziała dzieciom o tym, jak możemy pomóc poszkodowanym. Zaprezentowała również sposób prawidłowego wykonywania między innymi resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Uczniowie ćwiczyli tę umiejętność na fantomie. Każdy miał szansę spróbować swoich sił. Brawo WY!
M.Gawlik
Uczniowie klas piątych otrzymali karty rowerowe uprawniające ich do kierowania jednośladami. Pierwsze swoje drogowe uprawnienia zdobyło 46 rowerzystów. Życzymy im bezpiecznej jazdy nie tylko podczas rozpoczynających się wakacji.
M.Gawlik